بازي و شادي



حضرات بت


انعطاف پذيري براي ژيمناستيک ضروري است. با افزايش انعطاف پذيري مهارت هاي ژيمناستيک خود را ارتقا دهيد. ياد بگيريد که به خوبي بدن خود را گرم کرده و کشش دهيد تا بدن شما مايع و انعطاف پذير شود. به ياد داشته باشيد که مي توانيد حرکات اساسي ژيمناستيک را کنترل کرده و از آسيب ديدن جلوگيري کنيد.


با کارديو گرم شويد. با 15 دقيقه کارديو عضلات بدن خود را گرم کنيد. کاري را انجام دهيد که از آن لذت مي بريد زيرا کارديو مي تواند تکراري باشد. چه آهسته دويد ، چه روي ماشين دويده ايد و چه از پله ها بالا مي رويد ، اطمينان حاصل کنيد که ماهيچه هاي خود را شل کرده و به آرامي آنها را براي انجام فعاليت هاي شديدتر بالا مي بريد.


اسکات ، پرش زانو يا جک هاي جهنده را اضافه کنيد تا جريان خون و شدت گرم شدن شما افزايش يابد.


براي کشش کمرتان پلي ايجاد کنيد. اين پل کششي است که دقيقاً همانطور که به نظر مي رسد به نظر مي رسد. دراز بکشيد و زمين را دراز بکشيد ، زانوها را خم کنيد ، پاها را بچينيد و دستان را کف دست پايين قرار دهيد و انگشتان را به سمت پاها نشان دهيد. بايد به نظر برسد که مي خواهيد به پشت بخوابيد اما در عوض با برداشتن کمر از زمين و فشار دادن کف دست و پا ، يک پل ايجاد کنيد.


آرنج ها را به سمت سقف بچرخانيد و سعي کنيد کمرتان را تا حد ممکن دراز کنيد. با گذشت زمان و تمرين ، انعطاف پذيري شما بهبود مي يابد و مشاهده خواهيد کرد که کمرتان بيشتر و بيشتر خم مي شود.


کمر خود را مجبور نکنيد از ظرفيت خود خم شود. صدمات کمر مي تواند بسيار ناتوان کننده باشد.


پايين بدن خود را با کشش Runner کشش دهيد. يک قدم جلو برويد و به حالت لانج برويد. با نوک انگشتان و يا در حد پايين که اجازه مي دهد زمين را لمس کنيد. دم کرده و به آرامي پاي جلوي خود را صاف کنيد و باسن خود را بالا بياوريد. هنگامي که پاي جلو را مي کشيد ، بازدم را انجام دهيد سپس خود را به حالت لانج پايين بياوريد. [3]


هر دو طرف را حداقل 4 بار دراز کنيد


بالاتنه را با کشش پهلو ايستاده کشيده کنيد. از حالت ايستاده به بازوهاي خود برسيد ، انگشتان را به هم بچسبانيد اما انگشتان اشاره گر را بيرون نگه داشته و دراز کنيد. در حالي که به طور همزمان از لگن به يک طرف خم مي شويد ، دم و کشش را تا آنجا که مي توانيد انجام دهيد. به مدت 5 ثانيه به آرامي و عميق نفس بکشيد و در حالي که بازوها را بالاي سر داريد به حالت ايستاده برگرديد.


کشش سمت ايستاده را در دو طرف بدن تکرار کنيد.


حضرات بت


تلاش براي ساخت يک تقسيم کم عمق. وقتي با شليکي که زاويه حمله آن زياد است دنبال مي کنيد ، تقريباً مطمئناً در زمين چمن فرو خواهيد رفت و يک تقسيم بندي خواهيد کرد. هنگام اجراي چرخش پشت ، تکنيک هاي مختلف را امتحان کنيد تا يکي از مواردي را که يک تقسيم بندي کم عمق و نسبتاً کوتاه ايجاد مي کند ، پيدا کنيد.


يک تقسيم عمقي مي تواند نشان دهد که زاويه نزديک شدن شما به توپ بسيار تيز است و اين مي تواند بر جهت يا فاصله ضربه شما تأثير منفي بگذارد. شما بايد با تنظيمات کمي در آدرس توپ خود حرکت کنيد و براي تعيين علت تقسيم هاي عميق تغيير دهيد. [5]


در ادامه کار فرم خوبي را حفظ کنيد. دستان خود را از طريق ضربه هدايت کنيد. به ويژه ، شما مي خواهيد مچ دست خود را صاف نگه داريد. هنگامي که چوب شما با زمين تماس مي گيرد ، اين امر اغلب مي تواند باعث شود مچ دستان از چيدمان خارج شود ، که به اصطلاح "شکستن" نيز شناخته مي شود. حفظ موقعيت صحيح مچ دست خود از طريق ضربه با توپ براي پشت پا ثابت است. [6]


چرخش به باد. جهت باد هنگام يادگيري عکسهاي برگشتي بسيار مهم است. برخورد به باد اغلب منجر به افزايش چرخش مي شود. با اين حال ، اين ممکن است به عقب برگردد ، که مطلوب است ، يا ممکن است به صورت چرخشي جانبي باشد ، که مي تواند توپ شما را از روند طبيعي خارج کند. هرچه توپ شما بالاتر برود ، زمان بيشتري براي سفر به پهلو لازم است.


هدف شما اين است که وقتي باد زياد نيست ، عکسهاي زيادي را به عقب برگردانيد.


ممکن است دريابيد که هرگز قادر نيستيد بدون باد مطلوب به طور مداوم پشت کنيد. بسياري از افراد حرفه اي از تلاش براي زدن شليک هايي با پشت عقب بالاتر از حد متوسط ??در هنگام وزش باد جلوگيري مي کنند. [7]


شات هاي دور Backspin براي نتيجه بهتر. اصطکاک براي ايجاد چرخش ضروري ضروري است ، بنابراين ايجاد پشت چرخ در عکسهاي کوتاه (مانند عکسهايي که در 50 ياردي (46 متر) هستند) دشوارتر است. ايجاد اصطکاک بين توپ و صورت چوب در هنگام حرکت سرسري با سرعت بالاتر ، مانند مواردي که هنگام اصابت ضربه در مسافت هاي طولاني تر (مانند 160 يارد (150 متر)) استفاده مي شود. ممکن است بخواهيد با عکس هاي ميان برد تا دوربرد در حين يادگيري


ضربات کم روي صورت توپ بزنيد. "صورت" توپ شما دايره اي است که هنگام مشاهده توپ رو به رو مي بينيد. زدن توپ به پايين به پشتش ، نيروي بيشتري را در پشت خود ايجاد مي کند و باعث بهبود آن مي شود.


اين ويژگي "اثر دنده عمودي" ناميده مي شود. اين عبارت بيان مي کند که توپ هايي که به صورت کمتري برخورد مي کنند ، چرخش بيشتري نسبت به توپهايي که با ضربه بالا قرار دارند ، دارند. [9]


اگر يک شوت را به صورت چوب بلند بکشيد ، ممکن است چمن در بين توپ و صورت چماق گرفته شود ، زيرا سر چوب دستي به سمت توپ ، به سمت پايين و از طريق زمين حرکت مي کند.


تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها


Drraminalavi اجاره سوئیت، خانه و ویلاهای مبلا سرگیجه های تنهایی من کارآفرینی دانشگاه آزاد مشهد طرح کتابخوانی ویتامین k www.motafareghe.rozblog.com ASIAMUSIC فروش فايل زندگی سگی، زندگی بینوایان